Senin, 13 Agustus 2018

Key Business Plan

The results of marketing planning focus on the consumer. This can lead to competitive advantage through lower prices than competitors for the same benefits or uniqueness of benefits that can cover a high price.
In addition, unified understanding of marketing plan according to experts that according to MC Donald. According to Strategic Marketing Planning is a management process that leads to marketing planning. Planning is a logical sequence and a series of activities towards the determination of marketing objectives and formulation of plans to achieve goals.
(http://purpledogtag.com/sales-forecast-in-marketing-plan-photos-hd/sales-rep-business-plan-examples-forecast-example-pharmaceutical-2/)
Hasil perencanaan pemasaran fokus ada konsumen. Ini dapat mengarah pada keunggulan kompetitif melalui harga yang lebih rendah daripada pesaing untuk manfaat atau keunikan yang sama dari manfaat yang dapat menutupi harga tinggi. Selain itu, pemahaman terpadu tentang rencana pemasaran menurut para ahli itu menurut MC Donald. Menurut Strategic Marketing Planning adalah proses manajemen yang mengarah ke perencanaan pemasaran. Perencanaan adalah urutan logis dan serangkaian kegiatan menuju penentuan tujuan pemasaran dan perumusan rencana untuk mencapai tujuan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar